هتل های کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامش کیش

1.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کیش هتل آرامش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون ساخته شده است.هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.سفر خوشی را با هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 تجربه کنید.

5.jpg

.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت برای مسافران تور کیش نوروز 95 ، تورها یتفریحی و...


4.jpg

 

هتل آرا کیش

.jpg

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات خوبی را در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا در تور کیش نوروز 95 می توان به نزدیک بودن آن به دریا اشاره کرد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 و 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب راحت است.

ara_hotel_2.jpg

امکانات هتل آرا کیش:

لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 ، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

 

_آبادگران_کیش.jpg

هتل خوب 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا واقع شده است و دارای سوییت های بسیار زیبا و مجهز می باشد. این هتل نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل آبادگران تور کیش نوروز 95 به صورت ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع برای سرو وجود دارد.فاصله هتل آبادگران کیش 15 دقیقه تا فرودگاه جزیره است.در تور کیش نوروز 95 بهترین هارا تجربه کنید.

_آبادگران_کیش1.jpg

 

_آبادگران_کیش2.jpg

امکانات هتل آبادگران کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار,اینترنت وای فای و...

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

تور کیش نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: